В Особистому кабінеті мешканця – понад 20 нових послуг

23 травня 2016, 17:14   Прокоментуй! Друкувати Друкувати Поділитися новиною:

24 послуги від міського управління архітектури відтепер доступні он-лайн в «Особистому кабінеті мешканця». Таким чином, тепер не доведеться витрачати час на замовлення відповідних послуг – це можна зробити в мережі Інтернет, а потім лише забрати документ у відповідному відомстві.

Зокрема, йдеться про такі сервіси:
1. Надання висновку про можливість встановлення відкритого літнього майданчика.
2. Надання паспорта відкритого літнього майданчика.
3. Надання висновку щодо облаштування гостьового майданчика для паркування транспортних засобів (організації автостоянки для розміщення та зберігання транспортних засобів).
4. Погодження проекту зміни місця розташування рекламної конструкції, у зв’язку зі зміною містобудівної ситуації.
5. Затвердження вимог до архітектурно-планувальної частини проекту реконструкції, капітального ремонту вулиць у м. Львові.
6. Надання висновку щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність.
7. Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди.
8. Затвердження вимог до архітектурно-планувальної частини проекту на будівництво об’єктів стільникового зв’язку та їхніх зовнішніх інженерних мереж.
9. Надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
10. Надання будівельного паспорта на реконструкцію індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку, висотою не вище двох поверхів (без врахування мансардного поверху) та площею до 300 кв м, господарських будівель і споруд, гаражів.
11. Надання висновку щодо відповідності місця розташування самочинно збудованого нерухомого майна вимогам державних будівельних норм, на яке визнано право власності за рішенням суду.
12. Продовження терміну дії паспорта відкритого літнього майданчика.
13. Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки для розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку, висотою не вище двох поверхів (без врахування мансардного поверху) та площею до 300 кв. м; господарських будівель і споруд, гаражів; елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення земельної ділянки.
14. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на проектування та будівництво об’єктів архітектури і містобудування.
15. Надання містобудівних умов та обмежень на реконструкцію, реставрацію об’єктів архітектури і містобудування.
16. Надання містобудівних умов та обмежень на реконструкцію житлових та нежитлових приміщень (будівель) за рахунок влаштування балконів.
17. Надання висновку про доцільність утворення містобудівної одиниці з присвоєнням поштової адреси.
18. Надання висновку про можливість експлуатації проведеного або про можливість закінчення здійсненого (здійснюваного) самочинного будівництва, реконструкції.
19. Затвердження вимог до архітектурно-планувальної частини проекту на реконструкцію, реставрацію окремих частин житлових та нежитлових приміщень (будівель) у межах існуючого об’єму об’єкта (у разі розширення за рахунок об’єму горища без зміни конфігурації даху при зміні функції житлового приміщення на нежитлову або при зміні функції нежитлового приміщення на житлову, а також зміні техніко-економічних показників житлових та нежитлових приміщень (будівель)).
20. Затвердження вимог до архітектурно-планувальної частини проекту на реконструкцію окремих приміщень будівлі, споруди з влаштуванням автономного джерела теплопостачання для опалення цієї будівлі, споруди.
21. Надання висновку про можливість заміни існуючого чи встановлення нового паркана.
22. Надання висновку про можливість встановлення та погодження проекту вивіски.
23. Надання висновку про можливість зміни конструктивного рішення та погодження проекту рекламної конструкції.
24. Погодження проекту встановлення рекламної конструкції.

«На сьогодні переведення адміністративних послуг в електронний формат є важливим аспектом розвитку як системи керування містом, так і суспільства в цілому, – відзначає керівник міського ІТ-управління Тимофій Александронець. – Відтак, цьогоріч ми плануємо зробити електронними більшість послуг Львівської міської ради».

«Ми, спільно з ІТ-управлінням, вирішили перевести одразу всі архітектурні послуги в електронний формат, – розповідає головний архітектор міста Юліан Чаплінський. – Крім самого комфорту в отриманні тих чи інших документів, для нас важливим є також те, що часто пересічні львів’яни в принципі не розбираються, яка компетенція управління архітектури. Часто плутають ті документи, які ми видаємо, з дозволами на будівництво тощо. Я думаю, що цей наочний список послуг дасть більш широке розуміння цього. Ну і звісно – усі ці послуги можна буде отримати в електронному вигляді. Для нас це дуже зручно, оскільки можете уявити собі, яка кількість паперу щоденно лягає на наш стіл. Значно комфортніше та легше було б розглядати їх у pdf-форматі».

Ці послуги є одними із найзатребуваніших в міськраді, однак блок архітектури в «Особистому кабінеті мешканця» – лише невеличка частинка оновлень, які планують зробити цього року, розповідає заступник керівника ІТ-управління Іван Коржов. «До кінця літа ми плануємо запустити ще 144 послуги. Це, фактично, половина всіх послуг, які надає Львівська міська рада. Щодо архітектурних послуг, то ми вважаємо, що вони дадуть змогу значно пришвидшити всі процеси, які відбуваються в управлінні, тому що ми не будемо мати проблем з великою кількістю паперу, яка надходить у міськраду. Окрім того, спеціаліст управління архітектури буде напряму отримувати всі пакети документів, що має значно пришвидшити процес прийняття рішення щодо тієї чи іншої послуги. Також хочу наголосити, що наш Особистий кабінет на сьогодні є одним із найбільш технічно розвинутих порталів адмінплослуг в Україні», – зазначає він. Наступною планують перевести в он-лайн послугу оформлення субсидій з електронно-цифровим підписом. Надалі ж запускатимуть близько 3-4 нових послуг на тиждень.

Проект реалізовує ІТ управління Львівської міської ради спільно з ГО «На Часі» та за підтримки МБФ «Відродження».

Нагадаємо, Львів – перше місто в Україні, яке відкрило мешканцям шлях до електронних послуг. У червні минулого року Львівська міська рада презентувала он-лайн-портал «Особистий кабінет мешканця», який відтоді надає он-лайн-доступ до адміністративних послуг та електронних сервісів міста.

Станом на зараз у Кабінеті доступно близько 50 послуг, по отримання яких за увесь час звернулось близько 3,5 тис мешканців міста. Як зазначають в ІТ-управлінні міськради, лідер за затребуваністю – довідка Ф2 про склад сім’ї та довідка про несудимість.

Повернутися назад >>
Коментарів (Прокоментуй!)

Останні новини