Місто змінює підхід до роботи ЛКП: обслуговуємо мешканців

13 листопада 2015, 17:14   Прокоментуй! Друкувати Друкувати Поділитися новиною:

Львівська міська рада своєю діяльності змінює підхід до співпраці з громадянами. З серпня 2015 року в міській раді створено одинадцять робочих груп, результат роботи яких несе ряд позитивних змін для покращення обслуговування мешканців міста.

Члени робочої групи «Сфера надання комунальних послуг» розробили та затвердили макет інформаційної дошки для всіх Львівських комунальних підприємств міста. Ціллю такого рішення слугувало забезпечення кращого обслуговування мешканців міста. В інформаційному стенді відображається така інформація, як графік роботи директора підприємства, паспортиста, головного інженера. Окремою стрічкою виведено телефони «гарячої» лінії міста та відповідного Львівського комунального підприємства. В кожному районі в найбільш доступному місці вивішено такі інформаційні стенди, де кожен мешканець знатиме інформацію щодо тих осіб, які обслуговують їхні будинки, куди потрібно звернутись у разі виникнення будь-якої проблеми, що належить до компетенції ЛКП, а також як висловити свої побажання щодо покращення обслуговування мешканців міста.

Повернутися назад >>
Коментарів (Прокоментуй!)

Останні новини