«Картка львів’янина» – це максимальне спрощення усіх послуг для львів’ян», – А.Садовий

30 липня 2015, 13:27   Прокоментуй! Друкувати Друкувати Поділитися новиною:

У Львові продовжують розвивати електронне урядування. В червні в місті презентували «Особистий кабінет мешканця», який надає он-лайн-доступ до адміністративних послуг і електронних сервісів міста. Сьогодні ж презентували наступний етап реалізації проекту – запровадження «Картки львів’янина», першими вже з вересня її почнуть отримувати учасники АТО. Зокрема, картка надаватиме доступ до 20 послуг. Партнером у реалізації цього проекту є ICT Competence Center та АТ «Ощадбанк». Саме «Ощадбанк» в рамках підписаного Меморандуму про співпрацю з ЛМР запроваджує для львів’ян «Електронну картку львів’янина».

«Щойно ми були свідками підписання угоди між міською радою Львова і Ощадбанком. Для нас це велика честь підписати угоду з найбільшим банком в Україні і одним з найкращих міст нашої держави. Угода стосується великої спільної праці, яку ми повинні провадити в подальших періодах, хоча ми сьогодні вже є партнерами. Буквально нещодавно ми розмістили депозит 5 млн грн власне в Ощадбанку. Наступний проект, який ми спільно починаємо реалізовувати – це «Картка львів’янина». Це максимальне спрощення усіх послуг для львів’ян. Почнемо ми, звичайно, з хлопців, які пройшли зону АТО. Власне, більше 3 тис наших львів’ян, які пройшли зону бойових дій, першими отримають такі картки, що максимально спростить отримання різних послуг. Це дуже важливо, бо тим, кому сьогодні є найважче, ми повинні допомагати у першу чергу.

Ті хлопці, які пройшли війну, отримають картку безкоштовно. Ми за ті 2 місяці вийдемо вже на зовсім новий формат. Потім нема жодних обмежень – усі львів’яни можуть долучатись, це буде дуже вигідно і корисно, бо це швидка інформація і швидкість у всіх процесах. Плата за карту – це будуть дуже символічні кошти. Бо це перший проект.

Сама картка почне працювати з жовтня. Тим питанням зараз займається команда міської ради і команда Ощадбанку.

Картка буде прив’язана, у даному випадку, якщо це імітує Ощадбанк, то ця людина повинна мати певні відносини з Ощадбанком, щоб ми розуміли, хто є хто. Бо можна назватись будь-яким іменем, а якщо ти у Ощадбанку маєш рахунок відкритий і ти маєш картку, то ми зможемо з тобою нормально працювати, бо ми знаємо, хто ти є. Тому тут прописка є не важливою настільки.

Світ розвивається і мені приємно, що Львів черпає усе, що найкраще. Ми даємо Львів, як площадку, аби спільно це робити. Чому це вигідно для України? Бо те, що ми зробимо у Львові, потім легко помножити на інші міста нашої держави. Чому це вигідно Ощадбанку? Бо ми легкі на співпрацю, вони з нами опрацюють весь сценарій і потім будуть це реалізовувати у інших мстах нашої країни. Так, ми можливо пройдемо найважчу дорогу, але люди у нас всі молоді, активні, працюють багато, тому ми це зробимо дуже швидко», – розповів Андрій Садовий, міський голова Львова.

«Електронна картка львів’янина» – це сучасна соціальна банківська платіжна ID-картка, що матиме ексклюзивний дизайн. На карту буде нанесено фото та прізвище українською мовою.

Завдяки цій картці учасники АТО отримають доступ до наступних послуг:
o Звільнення членів сімей учасників АТО від квартирної плати;
o Безкоштовний проїзд у комунальному транспорті;
o Безкоштовне харчування у дитячих садках та школах дітей учасників АТО;
o Надання одноразової матеріальної допомоги учасникам АТО;
o Безкоштовне оздоровлення дітей учасників АТО;
o Доступ до порталу «Особистий кабінет мешканця»;
o Інші послуги.

Користувачі «карток львів’янина» зможуть отримувати знижки в торговельних мережах міста, закладах медицини, освіти і культури, оплачувати комунальні послуги. Пільгові категорії львів’ян зможуть реалізовувати права на пільги, наприклад, на ліки за низькими цінами, більш істотні знижки в магазинах та багато іншого.

Нагадаємо, що 15 червня у Львові відкрили для пілотного користування «Особистий кабінет мешканця» з першими в Україні важливими для громадян електронними послугами та ідентифікацією людини (замовлення завірених копій ухвал ЛМР та видача довідок про перебування на квартирному обліку, довідку про несудимість в МВС, а також довідку про доходи в ДФС). З того часу понад 800 мешканців скористувалися порталом.
При цьому «Особистий кабінет мешканця» у Львові став першим порталом, через який можна замовити важливі електронні адміністративні послуги та довідки. Портал створено за сприяння ICT Competence Center, ІТ-компанії «Інфопульс» і національного оператора хмарних сервісів De Novo.

Повернутися назад >>
Коментарів (Прокоментуй!)

Останні новини