27 квітня 2012, 13:20 Прокоментуй! | Друкувати | Поділитися новиною: |
У Львові вп’яте готуються до міжнародних перегонів ретро-автомобілів. Змагання відбуватимуться у рамках міжнародного фестивалю старожитніх автомобілів «Leopolis Grand Prix», що триватиме з 4 по 7 травня цього року. Про це сьогодні, 27 квітня, під час прес-конференції повідомив президент авто-фан-клубу «ЗАЗ КОЗАК» Євгеній Кравс.
За час фестивалю «Leopolis Grand Prix» заплановано парад ретро-автомобілів, костюмований конкурс Елеганції, Конкурс-квест, виставка презентація автомобілів та ряд культурно мистецьких та розважальних заходів.
Фестиваль та автоперигони відбуватимуться під патронатом Комісії історичних автомобілів Міжнародної автомобільної федерації та особисто президента FIA – Жана Тода.
Варто також відзначити, що цьогоріч вперше не лише у Львові, а й в Україні будуть представлені авто, яким більше 100 років.
До участі у змаганнях надійшло близько 300 заявок, однак організатори відсіяли кількість охочих до 70 кращих ретрокарів (серед них 40 закордонних авто).
Організатори готуються побити світовий рекорд з розлитої кількості шампанського у подібних заходах.
Довідка
8 вересня 1930 року стартували перші кільцеві перегони вулицями Львова, які через характерну форму траси (трикутник зі зрізаними кутами), отримали назву «Львівський трикутник». Траса проходила вулицями Вітовського, пл. І Франка, Стрийська, Гвардійська. Ця траса фактично без змін збереглась до сьогодні.
Організатором заходів був Малопольський Автомобільний Клуб (МАК), зі штаб-квартирою у Львові. Перегони було організовано на зразок кільцевих перегонів міськими вулицями «Гран-прі Монако» (Монте-Карло), які стартували всього роком раніше.
Уже в 1931 році кільцеві перегони у Львові набули міжнародного статусу, а з 1932 року отримали назву і статус «Гран-прі Львова».
До Львова з’їжджалися зірки тогочасного автомобільного спорту з понад 10 країн Європи.
Зважаючи на кризову ситуацію в економіці та політиці перегони 1934 року було скасовано. Усі спроби відновити їх у наступних роках не дали результату. Після ІІ Світової Війни будь-яку інформацію про Гран-прі Львова було відправлено у забуття, як таку, що не мала жодного стосунку до історії СРСР.